Jag ska bleka tänderna

Jag har köpt gymkort, löpar skor och lite dittan och dattan...
Hoppas jag kommer i gång nu.

Ni som vill signa in er kan få rabatt så endast 525 kr och gratis medlems avgift.
Kom igen nu :)


*Åker till Sandviken på Fredag, ska boka bord för middag med familjen :) Längtar!
*Lördag ska vi till Borlänge och jobba, jag lina och Dogge Dogge Lito.
Lina Dansar, jag tar baren dogge spelar.
*Söndag sandviken/sthlm, sen vanlig jobbar vecka.

Kram så länge....
 

PS. Ska träffa Elita imon och diskutera lite tand blekning.
hmm, kan väl va en kul provning, eller??


Kommentarer
Postat av: Linn

na nu gfatar jag inte....ska du hora om tandblekning eller har du redan??? bilden sager ju att du har..!coolt dock, har du bra tander sa go for it!!!puss!!

2008-09-17 @ 01:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0