Ciao

Jag har blivit kär i en kille tror jag, vad håller jag på med? Fattar ingenting, vet inte änns om vi kommer ses igen, men men... pirr pirr.... mer vill jag inte säga, sätter STOR PUNKT DÄR!!!!

ÖÖ jag drar imon till Sandviken, så ni får hålla er ett tag innan nu, ni får bilder och allting på söndag :)
Får ni se vilken resa vi ska iväg på, hahah :)

Annars tränar jag på :) skit skit skit skit kul och träna, springer på lite olika folk där, nattklubbs chefer, bekanta, stekare, muskelbyggare, nördar, allt möjligt :) mysigt! :)

hej så länge


pirr pirr :)


Kommentarer
Postat av: Louise

Åhhh snälla söta rara Fia, kan du inte gå på goya imorgon!? Några kompisar till mig har julfest där och det kommer vara riktigt mkt folk där. Ingrid, Sara och massa annat folk kommer dit.

Puss

2008-09-19 @ 09:52:55
URL: http://louise83.blogg.se/
Postat av: Ingrid

FIA!!!! Är du kär? Tell me more!!!!! Ja snälla kom imorrn, om inte dina egna äventyr korsar det vill säga. Vill ses!!! PUSS

2008-09-19 @ 19:07:56
URL: http://ingakling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0