Love!



Ta många foton, skratta var glad, skoja och njut av livet, 2 minuters grubbel/sorg är 2 minuter av förlorad lycka.
Älska som om du aldrig gjort annat. Älska dagen som om den vore den sista.

Har du pojkvän/älskare/sambo?
Gör han dig lycklig?
Nöj dig inte bara med en bra kille....

En kille som ringer upp dig även om du slängt på luren, en kille som säger att du e vacker istället för bara bra,
en kille som håller handen och vill visa upp dig för hela världen, en kille som pussar dig godnatt i pannen och stannar uppe för att se dig somna, en kille som påminner dig om hur lycklig han är som får vara med dig.

Han vaknar till mitt i natten och  kryper närmare dig och pussar dig i nacken och håller om dig och ni somnar in tillsammans (Fan va mysigt)

Jag hoppas att ni kvinnor tjejer där ute inte nöjer er med bara BRA utan att han verkligen tar hand om er.
Kärlek är inte slag, kärlek är inte hot, kärlek är inte rått, kärlek är vackert, fint mjukt.

Jag fick alldelesns nyss frågan;Har du träffat matte nått mer då? (bygglovs matte)
-njee va ett tag sen..
Precis som killar inte gillar lösaktiga tjejer, så gillar vi tjejer inte lösaktiga killar!!

Eftersom jag tror på ödet-livets mening så ska man inte behöva leta efter en kille eller söka, utan mötet skapas om det är meningen, thats what i belive.




 


Kommentarer
Postat av: sara moune

kan inte mer än hålla me dom där orden :)

fin du är på din profilbild, har du färgat håret mörkare? det klär dig väldigt bra iallafall

kram sara

2008-09-21 @ 04:20:00
URL: http://saramoune.blogg.se/
Postat av: Tara

AMEN SISTER ;-)!!

2008-09-21 @ 10:11:22
URL: http://taradee.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Åh jag hoppas så jag med. En vacker dag kommer en underbar människa stå vid min sida. Hoppas jag iaf haha!

PUSS fina du

2008-09-21 @ 23:47:22
URL: http://ingakling.blogg.se/
Postat av: Tara

Är radiogalan på torsdag?? Då är jag hel ute och cyklar ju! Vad händer imorgon då? Jag som hade laddat upp för fest. Om inte galan är imorn så tycker jag vi tar en drink på Ljungbergs på söder. Är du på? :)

2008-09-23 @ 22:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0