hahaha- skratt-Mamma Mia - Zlatan



fan vad bilder ljuger!!! Finns ingen likhet på nån av dessa bilder med verkligheten, men jaja, vad gör man!!
Man har ju rätt stor själv eroni, tur e väl det!!




hahahahahahahahahahahahahahahahaha







ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ??

hahahaha

ICA

hahahaha

Fan vad jag garva idag, va på bio idag på Mamma Mia,  jag Lina och Jocke, sen tog vi en händelsefull promenad hem, in på ica och flumma lite, kände mig lite halv full faktiskt, ni vet när man e sådär  övertrött...

Sen när jag  kommer hem och loggar in på msn skriver pappa;

-Va? e inte du ute ikväll??

-nee, det e ju  mitt i veckan och jag jobbar!!?? Vadåra?

-det har ju vart fotboll (han känner mig så väl så han vet att jag gillar fotbolls grabbar, haha)

-har det? ups, ja då missar jag grabbarna ute ikväll då

. - Ja det gör du!!

Så härligt att han känner mig så bra bara!!

Jag tänkte först så här;
- Men fan då missar jag ju en bra kväll med hela ligan, men sen tänkte jag
-Jag missar ju ingenting, man springer ju på var och varannan fotbolls kille då och då och ingen e ju speciellt rolig att festa med ivf, lugna filbunkar som dom e så vad missar jag, INGENTING.
Bra nu kan jag sova tryggt ;)

Ni som fattar FATTAR, ni som inte gör det, skit på er :P

Jocke du kanske vill ha en rättvisare bild på dig?
Som jag snodde av dig, hehe... LU


LUTAR MOT EN AFTERWORK PÅ FREDAG
YEEE





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0