Ja dom va otrogena!

Vissa från landslaget va otrogna i onsdags, svar JA!


Idag, söndag så har det vart en kanon dag, vandrat och vandrat och vandrat på riktigt vackra platser, stannat och fikat i skogen, ect ect.

Gick hemmifrån före 12.00 och va hemma runt 17.00-17-30..
Nu känns det i kroppen, precis den k'änslan jag älskar att känna...

Hoppas jag kommer för mig att gå till gymmet imon.
Är det fler som vill börja gymma på balacne? Säg till då, ju fler vi är desto mer rabatt får vi (tror jag)
 och ni kan få gratis prov kort av mig.
Jag ska ivf gå dit imon- hoppas jag kommer iväg, har alltid anledningar till att inte gå.. hmm... lite blyg kanske..!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0