Jag är med i slitz:)

Oj såg fel det var visst syrran....;)



Jaha, då var det lördag morgon då, jag vakna stax före tio och hade önskat att solen sken så man kunde gå runt djurgården och kring Gärdet och mysa, men icke! Klart man kan gå ändå men inte alls lika kul, hehe.

Funderar nästan om ja ska fråga Lina om vi ska gå på skansen, vänta jag ska ropa får se vad hon säger, hehe, hang on...

-Liiiiiiiiiiina?

- aa

- Ska vi gå på skansen?

tystnad tystnad tystnad.....

-Ja har inte kännt efter vad det e jag vill göra än, jag vill tjärna pengar (appro på ingenting)
Jag ville ju ta med dig till det där mysiga fiket, men typiskt på vädret, typiskt....

hahaha det var det som kom ur hennes mun, nyvaken som hon e....
Oki oki....

Igår var det fredag, jag gick och träna efter jobbet, det e såååå skönt, det e så lugnt på gymmet, jag och några grabbar, perfekt :) Sen bastade jag och duscha i min takt, hahaha vet ni vad jag gjorde...

Jag va ensam i bastun så jag tog hinken med vattnet och fick för mig att jag skulle hälla på ALLT vatten samtidigt, istället för att ta sleven och hälla 10ggr, när jag hällde på hela hinken med vattnet  osade det upp så jag brände mig och  tappade hinken, blev stek hett där inne så jag fick inge luft. MEN som jag alltid säger; man lär sig nått nytt varje dag.

AA efter gymmet så går jag ju som vanligt genom stureplan, eftersom jobbet/gymmet ligger där och jag ser
att det e fullt på alla ställen, så jag blir såååå taggad till att gå ut och dricka en kall öl, aaa verkligen en kall öl var jag sugen på, och någon jag vet alltid är sugen på detsamma som mig är Ingrid så jag sms henne och fråga vad som hände; och JAPP jag fick NAPP :)
Eftersom jag inte visste hur kvällen skulle sluta så satt jag upp oss på listor, för man vet ju aldrig, men det blev bara en lugn middag på söder, sen hemgång, och det va trevligt på sitt sätt, mysigt att bara sitta och umgås, prata, det är kärlek :) Och sen tycker jag det e trevligt att lära känna Sara oxå.



Såg på lite mingel bilder att det var skönt folk ute igår, hade det på känn!!!
Idag blir det nya tag...:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0