Jag vill vara kille

Ibland önska jag att jag kunde vara kille, så jag slapp gå i höga skor och slapp den där förbannade jävla handväskan/påsen/bagen som ALLTID är så tung.
Jag blir lika trött varje gång... men ändå är den lika tung varje gång...

Om man ska gå i klädaffärer med en kappa som e tung som bly och varm som attans och sen en handväska som åker ner från axeln hela tiden och olika påsar från olika affärer man shopat från och på råga med det så har man hög klackat så fötterna går av, och jag avskyr att svettas och det e alltid varmt i alla affärer.

aaa nu har jag fått det sagt oxå!

Klagar med lite eroni ;)

Men när jag går till jobbet blir det lixom i mina sköna gympaskor, och måste ta med andra skor som ombyte utifall jag gör annat än går hem efter jobbet, gymkläderna ska med, sminket, bla bla allt tillsammans väger en del och arbetar man med armarna uppe hela dagarna så e man fett trött i axlarna sen och vill bara slänga allt åt *he*lv*te och gå fri, SOM KILLAR ALLTID SLIPPER... fusk :)



Kommentarer
Postat av: Nea

Hahaha.. ja, visst är det jobbigt att lida pin för att få vara fin :)

2008-09-30 @ 18:14:45
Postat av: Nea

London är toppen! Jag förstår att du längtar tillbaka dit. Härlig stad!



Patrik har varit i Sverige sedan 10 Sept. Han åker tillbaka om ca en vecka och jag åker nog dit ett par veckor senare.

Men under de veckorna han varit där har han trivts bra. Det är ju en stor stad så det är skönt :) Man får hoppas att det inte blir så kallt bara. Köldrekordet är tydligen på över 70 minusgrader (nån gång under 80-talet). Brrr.. man får hoppas att det inte överstiger -40 ;)



Förkylningen är bättre, tack :) Den höll i sig länge dock!

Hur är det med dig? Trivs du fortfarande bra i storstan?



Ha det bra! Kram

2008-10-01 @ 00:12:16
Postat av: Muppen

"eroni"?



Applåder.

2009-09-03 @ 12:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0