Lördagens vimmel ...

jaja jag vet att ni väntat hela dagen på bloggen ;)
hahahahaha...MEN
JAG KOMMER BYTA BLOGG SNART :)
Så jag kommer flytta denna blogg till den imorgon... trodde jag skulle göra det på ängång men allt tar ju sån lång tid så jag publicerar den här så ni slipper vänta :)



Party party...
Blev det i lördags.... och jag var verkligen party sugen...

Hemma hos Tara




Vi gick till Utecompaniet först på en drink...
sen vidare till Ambasadure...

På Ambasadure






Jag och Sara
vi drack ABSOLUT ingenting... nene...


hamna på whiteroom och jag va visst lite trött där tror jag....




Lill Tara var så modig och körde med peruk, coolt ju...





AA sen åkte jag hem mot små timmarna, satt mig i köket och bredde 2 mackor och drack lite vatten sen hoppa jag i sängen, väckte syrran oxå, ups....

Vaknade klockan 11 och begav mig ut på min favorit runda... KOLLA vad fint det är på gärdet/djurgården ..
Solen sken och det gjorde att jag ville gå ut...













aaa nu sitter vi här i soffan och glor på tve och ska fortsätta med det...
Puss på er...
PUSS


Kommentarer
Postat av: Tara

Va fina bilderna blev! Jag vill ha dem, inte varje dag man ser ut sådär...:)

2008-09-28 @ 22:10:35
Postat av: Anonym

hahaha nee ne vi drack ju knappt något alls...;) Tack för igår var fantastiskt kul!! Gö vi om snart!

puss

2008-09-29 @ 00:31:23
Postat av: sofie-fia, löfström

Klart vi gör om detta :)

LÄTT...





Och Tara det e bara att kopiera bilderna annars kan jag skcika till dig... let me know :P

2008-09-29 @ 08:56:07
URL: http://mytripe.blogg.se/
Postat av: sara moune

vilka snyggingar ;) Tara va ju as snygg i sin peruk

2008-09-29 @ 22:25:26
URL: http://saramoune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0