Missa tåget

aa nu sitter jag här, ny duschad och missat sista tåget till Borlänge, samma visa varje gång, finns inga fler tåg som går dit idag, vi har uppbokade jobb där som väntar...smart!!  hahahaha, jag skrattar åt mig själv nu...INTE FÖRSTA GÅNGEN DET HÄNDER OM MAN SÄGER SÅ!!
Sms Dogge precis och frågade om han kunde plocka upp oss, men med han vet man aldrig, han kanske inte änns åker tåg, så vi får se vart ödet tar oss ikväll... FÖR ATT jag såg nyss att systrarna Kling skrivit till mig och är i gävle och ska ha julfest, sms just Louise och det e jultema på Goya igävle, som dom ordnat,NU blev jag festar sugen och skulle bara vilja dra på mig party klänning och dricka drinkar med tjejerna, fan vad kul...

och här hemma i sandviken uppträder DMD eller vad dom heter (idol snubbarna) tänkte att jag kunde gå ut och ragga upp nån av dom ikväll, men samtidigt så känner jag att sandviken inte e så lockande.... inte dom heller för den delen, men som sagt ödet får visa vägen jag har nån timme till på mig innan det blir för sent för allting...
så i be back med vad som händer...

Tack för att ni finns allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0