Utgången blev.....



På Grodan ... mös och snacka lite skit....



Sen gick vi vidare till Soapbar...
Efter soapbar så splittra vi på oss, dom till cafe och vi till stures på NRJ grejen...
Jag hade en känsla att NRJ festen skulle suga, dels för att den brukar göra det och för att jag hade blivit bombad på facebook med mail av dom som bla skulle uppträda ect ect, om att komma bla bla, och jag gillar helldre fester som e svår flörtade, om ni förstår vad jag menar..
va där och snacka med dom bekanta vi sprang på, sen drog vi faktiskt innan dom änns börja spela.

Av nån konstig anledning påverkas jag av  vem eller vilka människor som e på ett ställe?
Anser jag att det e tråkigt folk, kan vara ungt folk, fult folk eller bara tråkiga folk då går jag...
Är det ytligt?
Så kände vi igår, gick till 2 andra ställen efter det och träffa på lite folk vi kände, det va lite roligare:)


Ivan och jag :)



sen tog vi oss hem, och det va jävligt skönt...
hahahaha.... sa jag det där?

Idag e det nog roligt ute tror jag...
Men orka :) Man missar ändå ingenting.... tror jag :P Så säger ivf gud ...

Kommentarer
Postat av: Tyra

Bra sida du har! Jag har kollat igenom några av dina andra blogginlägg och jag gillar vad jag ser :D.

2011-05-08 @ 12:29:49
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0